Toimitustavat
Aloitussivu / Asiakaspalvelu / Toimitustavat
Täältä voit lukea lisää eri toimitusvaihtoehdoista. Löydät myös tietoja varastosaldoista, osatoimituksesta, saapumisilmoituksesta, lähetyksen seurannasta ja mahdollisista lähetysvaurioista. Huomioithan, että toimitusajat koskevat varastossa olevia tuotteita. Varastosaldotiedon löydät tuotesivulta. |
Hyvä tietää
Alla ilmoitetut toimitusajat koskevat vain varastossa olevia tuotteita. Kaikki toimitustavat edellyttävät tunnistautumista tai allekirjoitusta, kun vastaanotat tai noudat tilauksesi.
Toimitusvaihtoehdot
Yhteistyössä Postin kanssa tarjoamme toimitusta lähimpään noutopisteeseen, kotiinkuljetusta ja yrityspakettia suoraan toimitusosoitteeseen.
Toimitusvaihtoehdot ovat näkyvillä kassalla sen mukaan mihin postinumeroon tilaus on määrä lähettää, löytyykö tuotetta varastossa ta tai teetkö ostoksen yksityishenkilönä tai yrityksenä.
Posti - Noutopiste
Voit valita kassalla sopivan noutopisteen, jolloin tilauksesi toimitetaan valitsemaasi noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Paketti saa painaa enintään 20 kiloa ja olla 1,5 metriä pitkä. Jos paketti on suurempi tai painavampi kuin enimmäisraja, se ohjautuu lähimpään noutopisteeseen.
Posti Noutopiste
Normaalisti 1-3 arkipäivää
4,9€
Posti - Kotiinkuljetus
Tilauksesi toimitetaan suoraan kotiisi Postin toimesta. Paketti saa painaa enintään 20 kg ja olla 1,2 metriä pitkä. Jos paketti on suurempi tai painavampi kuin enimmäisraja, se ohjautuu lähimpään sijaitsevaan terminaaliin.
Posti - Kotiinkuljetus
Normaalisti 1-3 arkipäivää
9,9€
Posti - Yrityspaketti (vain yritysasiakkaille)
Tilauksesi toimitetaan toimitusosoitteeseen työpäivän aikana. Jotta Posti pystyy toimittamaan tilauksesi, täytyy yrityksen nimi oltava selvästi näkyvissä toimitusosoitteessa. Paketti saa painaa enintään 35 kg ja olla 1,75 metriä pitkä. Jos paketti on suurempi tai painavampi kuin enimmäisraja, se ohjautuu lähimpään terminaaliin. HUOM! Tämä rahtimuoto ei koske yksityishenkilöitä ja vaatii miehitetyn toimitusosoitteen. Saat tämän toimitustavan esille, kun rekisteröit yritystilin sivustollemme.
Posti - Yrityspaketti
Normaalisti 1-3 arkipäivää
9,9€
Toimitus Helsingin myymälään
Tilauksesi lähetetään keskusvarastoltamme Ruotsista ja toimitetaan Helsingin myymäläämme. Pyydämme sinua odottamaan PostNordin sovelluksen tai tekstiviestin välityksellä lähetettävää ilmoitusta ennen tilauksen noutamista. Paketti on noudettava seitsemän päivän kuluessa tästä ilmoituksesta.
Toimitus Helsingin myymälään
Normaalisti 3-4 arkipäivää
Ilmainen toimitus
Pikatoimitus kuriiripalvelujen avulla
Jos asut Helsingin alueella lähellä myymäläämme, tarjoamme mahdollisuuden pikatoimitukseen kotiovellesi jo samana päivänä. Pikatoimitus on saatavilla, kun teet tilauksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai asioimalla myymälässämme ja kun tuote on myymälämme varastossa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua mielellämme.
Tee tilauksesi ennen klo 14.00 saadaksesi sen jo samana päivänä – 19€*
Saa tilauksesi kotiovellesi samana päivänä, kun teet tilauksen arkisin ennen klo 14.00 poislukien juhlapyhät.
*Suuremmat tuotteet 49€
Tämä kuriiripalvelu on voimassa Helsingin seudulla ja kun tuotteet ovat saatavilla myymälästämme.
Toimitukset ulkomaille
Jos haluat tehdä tilauksen Suomen ulkopuolelle, sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme. Teemme sinulle tilauksen manuaalisesti ja autamme valitsemaan oikean toimitustavan.
Ahvenanmaa/Åland
Suomeksi
Tilausta ei voi tehdä ilman arvonlisäveroa verkkokaupamme kautta. Toimitamme kuitenkin tilauksia Ahvenanmaalle ilman arvonlisäveroa ja luomme tällöin teille tilauksen manuaalisesti. Pyydämme teitä olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme info@scandinavianphoto.fi.
På svenska
För närvarande kan man inte beställa momsfritt till Åland via vår hemsida. Var vänlig kontakta info@scandinavianphoto.fi så lägger vi ordern manuellt åt dig.
Varastotilanne
Täältä voit lukea lisää tuotteiden varastotilanteista ja saada vastauksia siihen, onko tuotetta varastossa, onko se tilattu toimittajalta ja mikä on mahdollinen arvioitu toimitusaika. Huomioithan, että vaikka jokin tuote on tällä hetkellä loppunut varastosta, voit tehdä tilauksen. Toimitamme tällöin tuotteet tilausjärjestyksessä heti, kun saamme varastoomme täydennystä.
Varastossa
Tuotetta on varastossa ja se voidaan toimittaa heti eri toimitusvaihtoehdoillamme.
Saatavilla arviolta pp.kk.vvvv
Tuotetta ei ole varastossa, mutta sen odotetaan saapuvan maahantuojalta meille kyseisenä päivänä.
Saatavilla arviolta kuukauden alussa/puolessa välissä/lopussa
Tuotetta ei ole varastossa, mutta sen odotetaan saapuvan toimittajalta kyseisen kuukauden alussa, puolivälissä tai lopussa.
Tilattu maahantuojalta, toimitusaika ei tiedossa
Tuotetta ei ole varastossa, mutta olemme tilanneet täydennystä varastoomme maahantuojalta. Emme ole kuitenkaan saaneet tarkempaa toimituspäivää tälle tilaukselle. Voit kuitenkin suorittaa ostoksen, jolloin ilmoitamme sinulle säännöllisesti tilauksesi statuksesta.
Tilaustuote, toimitusaika x-x viikkoa
Tuotetta ei ole varastossa, mutta se on saatavilla maahantuojan varastossa. Tuote tilataan tilaustasi varten, kun olet tehnyt ostoksen ja se toimitetaan ilmoitettujen päivien kuluessa.
Tilaustuote, tilataan erikseen maahantuojalta
Tuotetta ei ole varastossa ja se tilataan maahantuojalta erityisesti tilaustasi varten. Toimitusaika saattaa olla normaalia pidempi. Kun olet suorittanut ostoksen, ilmoitamme sinulle säännöllisesti tilauksesi statuksesta.
Toimitusaika ei tiedossa
Tuotetta ei ole varastossa eikä sitä ole vielä tilattu maahantuojalta, jolloin toimitusaika ei ole tiedossa.
Ei saatavilla
Tuotetta ei voi tilata, mikä voi johtua esimerkiksi siitä, että tuote on poistunut valikoimasta, kyseessä on kampanjatuote, tuote on loppuunmyyty tai se on tuote, joka voidaan varata vain ennakkoon.
Osatoimitus
Jos jokin tilaamasi tuote on loppunut varastostamme, tulemme lähettämään tilauksen sinulle useammassa osassa. Teemme näin varmistaaksemme, että saat tuotteesi mahdollisimman pian. Osatoimitus on sinulle täysin ilmainen ja maksat vain mahdolliset toimituskulut yhden kerran.
Saat lähetysvahvistuksen jokaisesta paketista erikseen, kun paketit lähtevät meiltä.
Saapumisilmoitukset
Oletko valinnut toimituksen noutopisteeseen?
Kun tilauksesi on valmis noudettavaksi, saat tekstiviestinä ilmoituksen siitä, mistä noutopisteestä paketin voi noutaa. Jos et ilmoittanut matkapuhelinnumeroa tehdessäsi tilausta, saat saapumisilmoituksen myös sähköpostitse.
Oletko valinnut toimituksen suoraan kotiin?
Kun tilauksesi on lähetetty varastostamme, saat Postilta viestin, josta voit valita milloin paketti toimitetaan. Jos olet ladannut OmaPosti-sovelluksen, saat ilmoituksen suoraan sovelluksesta.
Oletko valinnut yrityspaketin?
Paketti toimitetaan suoraan valitsemaasi osoitteeseen. Paketin vastaanottaja kuittaa ja vahvistaa toimituksen. Jos paikan päällä ei ole ketään vastaanottamassa pakettia, se toimitetaan lähimpään terminaaliin ja sinulle ilmoitetaan siitä tekstiviestitse.
Lunastamattomat toimitukset
Olet vastuussa toimituksen vastaanottamisesta tai noutamisesta tilauksen yhteydessä saamiesi ohjeiden mukaisesti. Noutopisteessä olevat paketit, joita ei noudeta ilmoituksessa ilmoitetun ajan kuluessa, palautetaan varastoon. Näissä tapauksissa meillä on oikeus periä vähintään 30€ suuruinen käsittelykulu. Summa vastaa käsittely- ja lähetyskulujamme, jos et nouda pakettia noutopisteestä tai vastaanota pakettia kuriirin tai kotiinkuljetuksen välityksellä. Palautusoikeus ja avoin kauppa ei koske noutamatta jätettyjä paketteja.
Paketin seuranta
Oletko valinnut Posti-toimituksen?
Jos olet valinnut Posti-toimituksen (Normaalitoimitus, kotiinkuljetus tai yrityspaketti), saat seurantatunnuksen sähköpostitse, kun paketti on toimitettu meiltä. Voit myös luoda asiakastilin OmaPosti-sovelluksen kautta ja seurata lähetystä suoraan sieltä. Lue lisää ja lataa sovellus täältä.
Virheellinen toimitus ja kuljetusvauriot
Tarkasta lähetyksen kunto heti tilausta noutaessasi tai vastaanottaessasi.
Mikäli toimitus on virheellinen tai tuote on vahingoittunut, sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme niin pian kuin mahdollista. Lähetä sähköpostia osoitteeseen info@scandinavianphoto.fi, johon on liitetty ostokuitti, virhekuvaus ja kuva tuotteista alkuperäispakkauksessaan.
Jos havaitset kuljetusvaurion, sinun on ilmoitettava siitä välittömästi jakelupisteeseen tai kuljetusliikkeelle, joka toimitti paketin sinulle. Sinun on myös otettava yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos kyseessä on vahinko, joka ei ollut näkyvillä ennen paketin avaamista, sinun on otettava meihin yhteyttä 7 päivän kuluessa, muuten et voi vaatia korvausta kuljetusvauriosta.