Asiakaspalvelu
Mitä apua tarvitset?
Pidennetty palautusoikeus
Tarjoamme pidennetyn palautusoikeuden 7. tammikuuta 2025 saakka. Pidennetty palautusoikeus koskee 22.11. – 7.12.2024 välisenä aikana tehtyjä ostoksia. Palautettaessa tuotteen tulee olla täydellinen ja muuttumattomassa kunnossa. Palautuksen yhteydessä sinun on myös esitettävä alkuperäinen ostokuitti. 8. joulukuuta palaamme takaisin tavanomaiseen palautusaikaan.
Olet lämpimästi tervetullut ottamaan yhteyttä asiantuntijoihimme neuvoja, tukea ja ostoapua varten!
Yhteystiedot
Kirjoita meille: Verkkolomake
Puhelin: 024 809 38 00
Chatt: Keskustele digitaalisen kollegamme Spencerin kanssa!
Asiakaspalvelun aukioloajat
Maanantai–perjantai: 10.00–12.00 ja 13.00–18.00
Lauantai: Kiinni
Sunnuntait ja juhlapyhät: Kiinni
Palveluaikaa lisätty Black Weekin aikana
Lauantai 30. marraskuuta: 10.00-16.00
Usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia
Miksi tilaustani ei ole vielä lähetetty?
Jos tilaustasi ei ole lähetetty, yleisin syy tähän on se, että tuote on loppunut varastostamme ja odotamme varastoomme täydennystä maahantuojalta. Ilmoitamme sinulle säännöllisesti tilauksesi tilasta sähköpostitse.
Mistä tiedän, onko tuotetta varastossa?
Verkkosivustomme tuotesivulla näet tuotteen varastosaldon. Jos tuotesivulla lukee "Varastossa", voimme toimittaa tuotteen heti eri toimitusvaihtoehdoillamme. Lue lisää varastotilanteistamme täältä.
Miten seuraan tilaustani?
Kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostitse ohjeet toimituksen seurantaa varten. Jos olet valinnut toimituksen Postin kautta, voit myös luoda tilin heidän vastaavaan sovellukseen ja seurata tilaustasi sieltä. Jos olet valinnut toimituksen Helsingin myymäläämme, tilausta ei voi seurata.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Et voi itse peruuttaa tilaustasi. Ota meihin yhteyttä välittömästi, niin tarkistamme, onko tilauksesi mahdollista pysäyttää ennen kuin se on toimitettu varastoltamme. Teemme parhaamme käsitelläksemme kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti, mutta peruuttaminen ei aina ole mahdollista. Jos tilauksesi on jo käsittelyprosessissa tai se on jo lähetetty, sinulla on mahdollisuus tuotteen palauttamiseen tiettyjen ehtojen täytyttyä.
Kuinka palautan tilatun tuotteen?
Aloita lukemalla täältä, kuinka palautus tapahtuu ja miten voit hyödyntää palautusoikeuden ja avoimen kaupan. Ota sitten yhteyttä asiakaspalveluumme, niin saat palautuslapun, jotta voit lähettää tuotteesi takaisin meille. Voit myös palauttaa tuotteesi ja kuittisi johonkin myymälöistämme niin autamme sinua paikan päällä.
Mitä maksutapoja on saatavilla?
Yhteistyössä Svea Bankin kanssa tarjoamme sinulle erilaisia maksuvaihtoehtoja, kuten korttimaksua, verkkopankkimaksua, laskua ja osamaksua. Voit myös maksaa tilauksen tai osan siitä meidän lahjakortilla.
Miksi en saa laskua maksuvaihtoehdoksi kassalla?
Jos et saa laskua maksuvaihtoehdoksi kassalla, se voi johtua esimerkiksi luottoluokituksestasi tai siitä, että olet antanut virheellisiä tietoja. Jos sinulla on kysyttävää luottoarvioinnista, voit ottaa yhteyttä Svea Bankiin.
Milloin lasku toimitetaan?
Saat laskun sähköpostitse, kun tilauksesi on toimitettu varastostamme. Jos et kuitenkaan ole saanut laskua, voit ottaa yhteyttä Svea Bankiin.